Olen oma õppekavade ja konkreetsete tundide metoodik. Enamik koolitusi, kus ma ise õpin, on meetodite ja lähenemiste laiendamine, olgu selleks transformatsioonimängud, teadveloleku praktikad, digiõpe või kehastus (kehalise kehastuse kaudu). Need on kõik viisid ja võimalused õppijatega suhtlemiseks, et muuta nende õppeteekond huvitavaks, kaasahaaravaks, sügavaks ning tõeliselt muutvaks ja motiveerivaks. See on vastuse otsimine igivanale küsimusele "Mis moel saab toetada õppijat isikliku ja professionaalse arengu ja kujunemise teel?"
Konkreetse tegevuse ettevalmistamisel võtan arvesse varasemat kogemust grupiga, kui neid on, ja nende tagasisidet. Kohandan seda konkreetse rühma vajadustele, kuna kahte identset koolitust pole võimalik läbi viia - rühmad ja asjaolud on erinevad.
Püüan erinevatel koolitustel kasutada erinevaid meetodeid, eriti kehtib see andragoogidega töötamisel, nii et tutvume mitte ainult tunni teemaga, vaid laiendame ka meetodite kogu.
Kasutan mängulisi, digitaalseid, loomingulisi meetodeid, keha läbi töötamise meetodeid, õues töötamise meetodeid.
Ma ise loon ja leiutan meetodeid. Otsin pidevalt uusi ja huvitavaid formaate ja meetodeid.
Minu isiklik meetodite hoiupõrsas on piiritu, nagu Newt Scamanderi portfell J. Rowlingi raamatust „Fantastilised elukad ja kust neid leida", sest minu jaoks võib kõik olla meetod, mis tahes tööriist, mis aitab õpitulemusi ja eesmärke saavutada. Minu jaoks on peamine 'Miks?'- õpitulemused ja eesmärgid. Kui on selge "miks?", siis "kuidas?" kindlasti leitakse.
Õppekava koostamisel kaasan meelestumist ja tervitamist, teooriat, praktikat või õpikogemuse loomist - läbi sobivate meetodite, analüüsi, refleksiooni, ruumi õpikogemuste integreerimiseks.